Menu Zamknij

Czas realizacji

Kupujesz produkty, które powstają pracą jednej pary rąk – ich wytworzenie wymaga czasu, uwagi i staranności, a etap pracy bezpośredniej nad danym produktem to tylko jedna ze składowych obsługi zamówienia. Od chwili, w której klikasz przycisk „kupuję i płacę”, do momentu, w którym wkładam paczkę do Paczkomatu lub przekazuję kurierowi, występują jeszcze takie etapy jak:

  • zaksięgowanie wpłaty
  • zamówienie materiałów, jeśli jest konieczne do realizacji
  • praca nad produktem od wyciągnięcia włóczki/tkaniny z szuflady, do ucięcia ostatniej nitki
  • drukowanie paragonu lub faktury
  • adresowanie i drukowanie etykiety nadawczej
  • staranne i estetyczne pakowanie przesyłki dla Ciebie
  • czasem występują dodatkowe etapy, kiedy zamówienie wymaga kontaktu z Tobą dla doprecyzowania czegokolwiek (kiedy na przykład zapomnisz podać numeru budynku lub prosisz o zmianę w produkcie, która wymaga konsultacji) 😉

Niektóre produkty są dostępne w sklepie od ręki (patrz: stan magazynowy), jeśli jednak do koszyka włożysz również zabawki lub akcesoria, które zostaną wykonane specjalnie dla Ciebie (produkt z opisem „na zamówienie”), musisz pamiętać, że nie są one gotowe i że zabiorę się za nie natychmiast tylko w przypadku, kiedy nie mam innych, wcześniejszych zamówień. Jeśli Ci się spieszy, skontaktuj się ze mną mailem lub przez social media, żeby spytać o aktualną długość kolejki i poprosić o oszacowanie terminu. Domyślnie termin ten nie jest dłuższy, niż 14 dni roboczych, za wyjątkiem okresów świątecznych lub trwania akcji promocyjnej, kiedy to zamówień jest więcej, niż zwykle – w takim wypadku zostajesz o tym poinformowana/y mailem.